به نظر می رسد پس از سال ها بالاخره سر مدیران بروسیا دورتموند به سنگ خورده و برای تقویت خط دفاعی خود در تابستان بعدی برنامه دارند

تمدید قرارداد موکوکو، زاگادو و آکانجی، تقویت خط دفاعی تیم در تابستان آتی، جزئیات تمدید قرارداد سامر، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بروسیا دورتموند:

به گزارش طرفداری و به نقل از روهر ناخریشتن، بروسیا دورتموند در حال مذاکره با یوسف موکوکو و نمایندگانش است. قرارداد این بازیکن در سال 2023 به اتمام می رسد. دورتموند از تمدید قرارداد موکوکو اطمینان دارد و نسبت به آن اعتماد به نفس دارد. اگر او از مصدومیت در امان باشد، گفت و گو ها نیز آسان تر خواهد شد. موکوکو در حال حاضر به سطحی از آمادگی رسیده است که می تواند گزینه جدی برای مارکو روزه باشد. تعطیلات فیفا دی کمک خوبی به این بازیکن برای به دست آوردن آمادگی اش کرد. او در این مدت توانست بدون محدودیت و مشکلی به طور کامل تمرین کند.

به نقل از فانکه اسپورت، سران دورتموندی می خواهند در تابستان آتی، خط دفاعی خود را تقویت کنند. زنبور ها به نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله علاقه مند هستند. همچنین خواهان تمدید قرارداد دن اکسل زاگادو نیز هستند. خود بازیکن نیز تمایل دارد قرارداد خود را تمدید کند. زاگادو که در تابستان آتی بازیکن آزاد خواهد بود، به زودی قراردادش تمدید خواهد شد. مانوئل آکانجی که در سال 2023 قراردادش به پایان می رسد نیز قرار است به یکی از پردرآمدترین بازیکنان دورتموند تبدیل شود. او احتمالا حقوقی بین 8 تا 12 میلیون یورو در قرارداد جدیدش دریافت کند. بسیاری از باشگاه های بزرگ خارج از آلمان متوجه پیشرفت این مدافع هستند و به جذب آکانجی علاقه دارند. همچنین به نقل از بیلد، ماتیاس سامر که نزدیک به تمدید قرارداد با دورتموند است، احتمالا باید حقوق سالانه خود را که پانصد هزار یورو در سال است، کاهش دهد.